Soulja Boy – Ultra (Audio, Lyrics)

Soulja Boy - Ultra

Throwback to ’s “” single. Listen, stream, buy, mp3 download and read the lyrics to the song.

Soulja Boy Ultra
Soulja Boy Ultra

Soulja Boy – Ultra

Lyrics

French beats, yeah n***a, shitting like the Mafia n***a
Sodmg young millionaire
Soulja tell you man
Want me to turn up on the n***a, yeah
Pull up on the n****s, I’mma track on the n****s
B***h I’ll be so fresh, n***a you can’t f**k with me n***a
I pull up on the block b***h, I’mma bust on the n***a
Been missing yagger on my feet
B***h I feel like a demon
All the b*****s on my doc, they be sucking semen
I’ll be chilling in Miami on the beach
Bad b***h on me, said she wanna suck a bit that
I’ll be kill a n***a til I gotta kill that beat
I’ll be in that worry you can see me in the street
P***y n***a said he wanna fight and wants defend
No, no ain’t never wear a? For the beat
So I turn on, turn on the n***a to the map
I think they got to the plug
Trade the s**t like they mug down calling on
See the s**t like John gotta sit on my throne
I want the rex, I want new bails
Montana I’m goin’
Turning on time, with me to turn up on the n****s
So I go ultra, I go ultra
So I go ultra, I go ultra s**t
So I go ultra, I go ultra
Want me to turn up, turn up, turn up on the n***a
So I got ultra, I go ultra
I got ultra, I go ultra
I got ultra, I go ultra
I go ultra, I go ultra, ultra, ultra, ultra
I got ultra, I go ultra
Turn on, turn on, turn on this on
I cut the belly and I crashed
Yeah, the Maserati did the dash
Killing on the n***a mixing my la, my fashion
Chilling all these n****s, ain’t go chilling with my acid
Tell them n****s kiss the rain cuz I feel
Now your diamonds name shiny, they ain’t clear
Put the twenty thousand up in my ill
Tell the p***y n****s they don’t mind the hill
Now let me tell my story
West side is always winning the war
I use to stay in the hood and now we ball
Now I’m all in the?
Say I am all in tour, say I’m no longer in tour
And my? Came over floor
Plus everything go me n***a all about
I want the jaiz six n***a, I’m all on floor
Young n***a with a check, f*****g on the plug
Banz, I just bugged up, push up off the line
Now I’mma tell these n***a that I’mma get it
I have a million, corner and they in as you sell it
You n***a they get money, what you doin’?
If you ain’t get money, tell me n***a what the f**k you doin’?
What else you doin’?
What else you doin’?
That’s the s**t that will go how I do
We gonna do the s**t like the mafia
We gonna do the s**t like Mac did it
So I go ultra, I go ultra
I go ultra, I go ultra
I go ultra, I go ultra
I go ultra, I go ultra
I go ultra, I go ultra to the max
N***a ain’t doin’
Big mc, playing how I droll
Though I’m gettin’ high n***a
And we running here for fun
I spend fifty thousand dollars just for fun
Another fifty thousand just for the once
We go to strip club and we turn it
If those n****s on the play we gonna turn it up
Say you gotta cut today, we gonna burn it up
If they get behind me I’mma blas?
So dope, get cool Maserati smash
Young soulja, I got lean and I got the gas
Smoking at the bank with money bag
Free all my n****s
I am use t do what my daddy told me
Carry all my n****s
I got ultra, I got ultra
I got ultra, I got ultra
Yeah n****s, real n***a going up n***a
I told you n***a!

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More