Pi’erre Bourne – “4U”

Pi'erre Bourne - 4U (prod. Pi'erre Bourne) (Audio, Lyrics, Video)

Belizean-American record producer, rapper, Pi’erre Bourne unveils the visual to the self-produced “”. Watch the video, listen, stream, buy, read the lyrics, mp3 download the song.

Pi'erre Bourne 4u
Pi’erre Bourne 4u

Pi’erre Bourne has rightfully earned the distinction as one of the hottest producers in the game since breaking into the mainstream. His memorable The Jamie Foxx Show sampled producer tag “Yo Pierre, you wanna come out here,” and knack for pairing airy flute melodies with traditional rap beats have both helped him leave a solid mark in modern rap. A double threat, the 27-year-old also gets behind the mic sometimes, reminding folks just what he’s made of on his latest release “4U.”

The self-produced sultry new single from the rapper-producer features him at his silkiest. Rhyming about a lady lover, Bourne skates over the wind instrument-littered trap beat in his signature style.

Pi’erre Bourne – 4U (prod. Pi’erre Bourne)

Related Posts

Pi’erre Bourne – “42” [Audio, Lyrics]

Pi'erre Bourne - 42 (prod. Pi’erre Bourne)

Advertisement

Lyrics

[Intro]
Yo, you know what I’m sayin’?
A lil’ somethin’ is what I’m sayin’
Don’t feel no way, ha-ha-ha

(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
Ayy, ayy, ayy

[Chorus]
If you’re getting mad, you’re supposed to (Ayy, ayy, ayy, ayy)
I’ma get this bag, then I don’t know you
(Damn, damn, damn, damn)
If I ain’t have this bag, would you want to? (Psh, woo, psh)
(You wanna come out here?)
Huh, lookin’ in the mirror, but I can’t tell what you go through (Yeah, damn, damn, damn)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
Girl, I got that whistle on me, let me coach you
(Damn, damn, damn, damn)
Baby, there’s a flag on the play, let me hold you
(Yeah, shh, yeah, yeah)
Let me demonstrate, baby girl, let me show you
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
Like my PlayStation, girl, you know I’m for you
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
(Man, yeah)
Like my PlayStation, girl, let me console you (Yeah, yeah, yeah)

[Verse]
I know it’s hard to talk sometimes when you want to
(Damn, damn, huh?)
And you know hoes around me, girl, I told you
(Damn, damn, damn, damn)
She like, “Why you lie to me? Why I gotta show you?”
(Yeah, yeah, yeah)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
Keep accusin’ me of shit and I gotta get a lawyer
(Damn, damn, damn)
Bratty little bitch, yeah, you’re so fuckin’ spoiled (Yeah, yeah, yeah)
I got diamonds on my neck, used to play with aluminum foil (Damn, damn, damn, damn)
She just wanna show a little sumn’, semi-formal
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
I just blew up on you kids, I’m not normal (Damn, damn, damn)
Said she wan’ shoot another flick, it’s a porno (Yeah, ayy, ayy, ayy)
You know I got all the fuckin’ cheese, like DiGiorno
(Damn, damn, damn, damn)
I be hittin’ all these fuckin’ speeds, got that turbo
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
Said she wanna pull up on me, keep my alert on
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
Said she been real, only she need somethin’ to twerk on
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
Said she been bored with everything, need somethin’ to work on (Damn, damn, damn, yeah)
My bitch, she got a degree, I love her dome
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)

[Outro]
Said she wan’ pull up, it’s Eastside (In the backseat)
Said she wan’ pull up, to slow ride (Safe drive)
Baby, come pull up, come outside (Drive, drive, for real, drive)
Said she wan’ pull up, it’s Eastside (In the backseat)
Said she wan’ pull up, to slow ride (Safe drive)
Baby, come pull up, come outside (Drive, drive, for real, drive)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)
Said she wan’ pull up, it’s Eastside (In the backseat)
Said she wan’ pull up, to slow ride (Safe drive)
Baby, come pull up, come outside (Drive, drive, for real, drive)
Said she wan’ pull up, it’s Eastside (In the backseat)
Said she wan’ pull up, to slow ride (Safe drive)
Baby, come pull up, come outside (Drive, drive, for real)
(Yo, Pi’erre, you wanna come out here?)

Watch Video

Advertisement

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More