Young M.A – Foreign (Audio, Lyrics, Video)

Young M.A - Foreign (prod. NY Bangers)

Stream, Listen, MP3 Download, Buy, get the lyrics and watch video – Foreign by Young M.A. The song was produced by NY Bangers.

Young Ma Foreign
Young Ma Foreign

Young M.A dropped the visuals for her track, “Foreign,” off her debut album, Herstory in the Making, this week. Ever since M.A came through with her first full body of work last year, she’s been releasing visuals for various tracks off the album to keep the momentum going. The latest cut to get an accompanying music video is “Foreign,” an admittedly forgettable joint but thematically easy to bring to life onscreen. In the visuals, M.A whips around in a yellow lambo, doing donuts and speeding away from the cops we’re led to believe are on her tail. At certain points, she can even be seen all the way up in the clouds sitting atop a pile of luxury cars, like some kind of automative god.

With various shots of M.A lingering around an underpass, the video seems to imply that someone might eventually show up to challenge her to a drag race of sorts, but the rapper is left by her lonesome for the duration of the video. Ultimately, her lambo swerves off the overpass and crashes onto the road below, ending in an explosion foreshadowed at the top of the video that M.A manages to walk away from without a scratch. It’s no doubt that the budget for this video was on the pricier side.

Young M.A – Foreign (prod. NY Bangers)

Watch Video

Lyrics

[Intro]
Ayy man, ayy we be fucking up them foreigns man
Fucking up the highway
Fucking up the E-way
Fucking up the streets
Yeah, uh

[Verse 1]
Fuckin’ up a foreign
Police pull me over with a ticket and a warning (Damn)
I still ain’t pay that bih, damn I prolly got a warrant
Haters tryna blow my vibes, gotta ignore ’em
Uh, I eat her then I leave her
Put on my Louis hoodie then my Louis sneakers (Swag, swag)
I don’t ever cuff a thottie or a skeezer (No I don’t)
Don’t know how to love, I just know how to please her (Hello)
Baby, come and put your toppings on my pizz-er (Hello)
I don’t catch no feelings, I’ma bob-and-weave her
Valet the foreign, I don’t pay no meters (Skrrt, skrrt)
My bank account look like the numbers on the beeper (Beep, beep)
Fuckin’ up a AMEX, this is not a VIS-er (No it ain’t)
Ooh, she’s a leaker (Ooh)
Uh, so I iced her out, now she’s a walkin’ freezer, uh
I’m the don dada and my bitch a div-er
No I do not trick, but I know how to treat her (Hello, hello)

[Chorus]
My diamonds caucasian
My jewelry go bling bling
Your jewelry don’t say shit
My bitch said she leavin’ me
I went on vacation
(Damn that’s cold…)

[Verse 2]
Ayy, I’m fucking with this foreign (Okay)
Yeah, that bitch look good, but I cut her off ’cause she annoying (Damn)
Humble down little ho, ’cause really you ain’t that important (No)
Collectin’ bags at night and I’ll be richer by the mornin’ (Yes I will)
Ayy, its a groove (Ooh)
I grind and get it, I mind my business, I’m winnin’, yeah it’s a mood
You whinin’, bitch and you broke, you lyin, and fibbin’ and it ain’t cool
Broke nigga, ho nigga, ho nigga, broke nigga, ho nigga, leave the room
‘Cause I don’t broke niggas, know nigga, woah nigga, go nigga, no we ain’t boo
Hey lil’ bih, go lil’ bih, ho lil’ bih, no I ain’t no fool (No)
Snakes on the plane, puttin’ snakes on my shoes
Blue faces all in my ‘roos (Roo)
Water on my neck, water on my wrist, water my drip, ooh, pardon my pool
Pardon my drool, pardon my ooh (Ooh)
Ayy, made my plate now I’m eating my food
It’s the fat shit, black shit, mad shit, bat shit, and the engine go room
Flintstones on my neck, and the diamonds go ya-ba-da-ba-do
I’m takin’ your bitch, play with your bitch then I give her back to you (Back to you)

[Chorus]
My diamonds caucasian
My jewelry go bling bling
Your jewelry don’t say shit
My bitch said she leavin’ me
I went on vacation
(Damn that’s cold…)

[Verse 3]
When your bitch in town, I just send her my location
Ayy, she said my crib is spacious
Told her, “You should see the bar inside my basement”
Ayy, can’t open up them bottles, them are ancient
Drink Hennessy, can’t smoke no weed it make her anxious
Hey bitch, I’m just tryna fuck, I ain’t got no patience
It don’t make no sense to fuck if you ain’t wasted
Fuck it, I just called up your replacement
And I bet a hunnid bands that bitch get naked
And I like my bitches foreign, can’t do basic
Ayy, why not you just give me head, bitch, just don’t think shit
Told my side bitch just to fuck me, just don’t say shit
And she feisty, feisty, she like to break shit

[Outro]
Oh you love the bih?
Oh you cuffed the bih?
I released her from ya
Put her on probation
You said, “She celibate”, it’s a celebration (Celebration)
I’ma fuck her anyway, haha
All my cars is foreign
All my bitches foreign
All my clothes is foreign
All my shoes is foreign

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More